Sázka na kvalitu originálu
Petr Svoboda je technologický nadšenec. Dlouhé roky pracoval v korporátním světě a i to ovlivnilo jeho touhu po originalitě. Dnes ji nabízí zákazníkům značky Skinzone. Díky němu můžete mít nejen originální kryt na mobilní telefon, lednici, nebo potisk powerbanky, ale také kožené doplňky, o kterých s jistotou víte, že se jich po světě pohybuje maximálně pár kusů.
Technologický background, který má společnost Skinzone za sebou, nabízí neuvěřitelné možnosti. Díky tomu se vlastně každý může na chvíli stát módním návrhářem, někým, kdo udává trendy. Jak vysvětluje zakladatel společnosti, Petr Svoboda: „stačí mít kreativní nápad a my jej obratem zrealizujeme. Před lety, když společnost Skinzone v České republice začínala, nikdo nevěřil, že by mohlo jít o koncept, který má smysl. Vždyť lidé se především chlubili značkou svého mobilního telefonu a nechtěli jej zakrývat ani polepem, ani krytem. Dnes je situace jiná. Kryty na telefonech slouží jako prostředí pro vyslovení životního statementu. Tedy pro každého možnost dát najevo, co cítí, jak žije, jaké hodnoty vyznává. Myslím si totiž, že ochranná funkce krytu je v tomto případě až druhotným bonusem, který si zákazník vlastně ani neuvědomuje.“
Díky Skinzone a technologiím pro co nejkvalitnější výrobu a potisk krytů, objel Petr Svoboda celý svět. A všiml si, že je v něm stále větší poptávka po personalizovaných doplňcích. Tedy unikátních kouscích, které si zákazník dotváří na míru. „Všiml jsem si, kolik času věnují ženy výběru kabelky, jak moc chtějí vlastnit unikátní kousek, i když jejich rozpočet je omezený. Proto jsem vyhledal technologii, která umožňuje každé ženě stát se návrhářkou. A máme ji. Takže pokud kterákoliv žena chce, nemusí nosit unifikované kousky, ale my jí umožníme vytvořit si vlastní styl. Od kabelky, před diář, šátek, až právě k původnímu krytu na mobil, díky kterému to všechno začalo.“
Velké značky světového formátu v dnešní době tvoří vzory z již objeveného. Tedy na kabelkách luxusních značek objevíte například obrazy Tiziana, Michelangela a dalších mistrů. Právě proto, že poptávka po umění na ulicích roste, jde Svoboda ještě dál ve svých vizích. „Umím si představit, že si maminka u nás nechá vyrobit hedvábný s malůvkami svého dítěte, že se partneři rozhodnou pro partnerské diáře navzájem se svými fotografiemi, že se nadaná malířka rozhodne vytvořit ucelenou kolekci se svou tvorbou. Svět umění není, a neměl by být uzavřený v galeriích, umění je vše, co tvoříme s láskou. Malby, které ozdobí doplňky denní potřeby.“
Shrnuto podtrženo, v současné době se autorský rukopis návrhářů odráží především v detailech. V úchytech kabel, v zapínání diáře, ve výběru barev. Podle představy Petra Svobody lze zajít dál. Autorský rukopis podle něj může být vidět na celém produktu. „Je jen na zákaznících, aby si našli cestu k originalitě, nebáli se najít vlastní cestu a prezentovat své sny, touhy i vášně. My jim to rádi umožníme. Doba personalizované módy ve stylu kvalitní slow fashion je zde a já jsem rád, že mohu být u zrodu fenoménu, který v historii nemá obdoby.“